חימום תת רצפתי במים

מערכת חימום תת רצפתי ניתנת להפעלה על ידי מקורות אנרגיה שונים כגון חשמל או מים חמים. הטמפרטורה של גופי החימום הנמצאים מתחת לרצפה נמוכה ואין צורך בדיוק ובאחידות. כתוצאה מכך, יש מגוון רחב של אפשרויות הפעלה זמינות בתוך המערכות הללו. הן חסכוניות וידידותיות לסביבה, שכבת הבידוד הקיימת מעליהן אידיאלית עבור יצירת בידוד אקוסטי והן שקטות לחלוטין.

במערכות אלו ישנו פילוג טמפרטורה התורם ליעילות ארוכת טווח. לעומת תשלום על חום השורר בחדר מעל גובה הראש כמו זה הקיים במזגן או באמצעי חימום אחר, במהלך הפעלת חימום תת רצפתי במים לא קיימת תופעה כזו. אין צורך במתקנים מיוחדים בתוך השטח המחומם, החיבור אל המערכות בחוץ הוא פשוט ובטוח ואפשר לנקות את הרצפה ללא חשש.

מה היתרונות של מערכת מים בהשוואה למערכת חשמל?

כל היתרונות של חימום תת רצפתי מתייחסים אל מערכות חשמל ומים. יחד עם זאת, כדאי לבצע הבחנה בין חימום תת רצפתי במים לבין חימום בחשמל. אלו היתרונות של מערכת המבוססת על מים בתור מקור אנרגיה מרכזי:

א. תמרון – מערכת חימום תת רצפתי במים מתאימה לבתים ישנים או מסובכים. אפשר לתמרן עם צינורות מים באופן גמיש וכך להימנע מחפיפה עם צינור אחר או מהרמת הריצוף.
ב. תשתית – חימום תת רצפתי במים מאפשר ניצול תשתית קיימת של הסקה באמצעות רדיאטורים. לעומת זאת, התקנה של חימום בחשמל מחייבת הגדלת הספק בלוח החשמל המרכזי.
ג. אפשרויות חימום – עם חימום תת רצפתי במים ישנו מבחר זמין של אפשרויות לחימום מים, החל מתנורי הסקה ועד דוד עיבוי.

צרו קשר עם נציגי חברת עלית הגז בע"מ ובואו ליהנות מאיכות חיים גבוהה מבלי לזהם את הסביבה או לשלם מאות שקלים בחודש על חשמל.